onsdag 30 november 2011

Ett litet påpekande

Roligt med många läsare och eftersom jag har många läsare så vill jag passa på att tala om att jag är medlem i Vänsterpartiet jag företräder partiet i en nämnd ,men det som jag skriver här men det jag skriver på bloggen är personliga ställningstaganden och inte alltid partiets. Jag hänvisar till andra sidor och i dag fick jag ett påpekande från Alex Bengtsson på EXPO det gäller ett inlägg om SD och eventuella Nazisympatier hos en  av deras företrädare.  Jag har därför tydliggjort inlägget och vilken artikel jag använt och även publicerat Alex kommentar.

Idag visar en undersökning både i GP och Aftonbladet att 6% av Sveriges befolkning har förtroende för SD och det är färre än de som röstat på dem. Min högst personliga åsikt är att den bruna färgen aldrig går ur trots att de byter nationalism mot socialkonservatism, eller handböcker i mjukavärden.  Det är bra att 94% av Sveriges befolkning inte har förtroende för dem eller deras hets mot muslimer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar